Από τον περασμένο Ιούνιο η Google είχε ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει να μπλοκάρει αυτόματα τις ενοχλητικές διαφημίσεις από τον Chrome browser, λαμβάνοντας υπόψιν ότι πολλοί χρήστες έχουν στραφεί σε λύσεις adblock που ζημιώνουν τόσο την ίδια, όσο και τις ιστοσελίδες που ουσιαστικά ζουν με αυτόν τον τρόπο.
Στόχος της Google είναι να συνεχίζουν να υπάρχουν διαφημίσεις στις ιστοσελίδες, αλλά οι τελευταίες θα πρέπει να τηρούν τις προϋποθέσεις “Better Ads Standards” και να μην περιλαμβάνουν διαφημίσεις όπως οι παρακάτω:
- Pop-ups
- Auto-playing ads με ήχο
- Μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο
- Αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζει τον χρήστη να περιμένει μέχρι να ανοίξει η επιθυμητή σελίδα
- Διαφήμισεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης σε φορητές συσκευές
- Διαφημίσεις full-screen
Η αρχή για το μπλοκάρισμα των ενοχλητικών διαφημίσεων στον Chrome browser θα γίνει στις 15 Φεβρουαρίου 2018. Οι διαχειριστές των ιστοσελίδων μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο Ad Experience Report για να ελέγξουν ποιες διαφημίσεις δεν συμφωνούν με τα Better Ads Standards. Εάν η ιστοσελίδα τους περάσει το τεστ, τότε οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται κανονικά. Εάν, όμως, η ιστοσελίδα δεν συμμορφώνεται με τους κανόνες, τότε μετά από 30 ημέρες ο Chrome browser θα μπλοκάρει αυτόματα τις διαφημίσεις και ο διαχειριστής θα χρειαστεί να αιτηθεί για επανεξέταση της κατάστασης προτού επιτραπεί και πάλι η εμφάνιση των διαφημίσεων.
Πηγή : http://www.techgear.gr